Θέλετε να τρώτε λιγότερο; Επιβραδύνετε τους ρυθμούς σας

Οι ειδικοί λένε ότι ο εγκέφαλός μας χρειάζεται 20 λεπτά για να πάρει το σήμα ότι έχουμε χορτάσει και, γι' αυτό, κάθε λεπτό που θα μεσολαβήσει μεταξύ του ορεκτικού μας και του κυρίως πιάτου είναι πολύτιμο, ώστε να καταφέρουμε να τρώμε λιγότερο... Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στην British Medical Journal οι πιθανότητες να γίνει κάποιος άνθρωπος παχύσαρκος αυξάνονται όταν τρώει γρήγορα, σε αντίθεση με τους ανθρώπους που τρώνε αργά, και περιμένουν μεταξύ των πιάτων τους. Πώς θα καταφέρουμε, όμως, να επιβραδύνουμε τους ρυθμούς των γευμάτων μας, ώστε να καταναλώνουμε μικρότερες ποσότητες φαγητού; Δοκιμάστε τα παρακάτω tips και δείτε την διαφορά. Τρώτε με παρέα Είναι πολύ σημαντικό, ώστε να ελέγχουμε τους ρυθμούς μας, ακόμα και σε σύγκριση με τους ρυθμούς των συνδαιτυμόνων μας. Μειώστε το μέγεθος των μερίδων σας Δεν χρειάζεται να ετοιμάσετε διαφορετικά πιάτα για το κάθε γεύμα. Σερβιριστείτε μία μικρή μερίδα φαγητού, καταναλώστε την, κάντε ένα μικρό διάλειμμα και μετά αποφασίστε αν θα φάτε κι άλλο. Καθίστε στο τραπέζι Όταν τρώτε στον δρόμο, μπροστά στον υπολογιστή ή ακόμα και όρθια πάνω από τον πάγκο της κουζίνας, είναι δύσκολο να φάτε με τους ρυθμούς που πρέπει. Μασήστε καλά Είτε μετρήστε πόσες φορές μασάτε την κάθε σας μπουκιά, είτε τον χρόνο. Όποια κι αν είναι η μέθοδος που σας βολεύει, είναι σίγουρα προτιμότερο να παίρνετε τον χρόνο σας. Προτιμήστε στέρεες τροφές Το φαγητό που μπορούμε να καταπιούμε αμέσως μας κάνει να τρώμε γρηγορότερα. Αποφύγετε υγρές τροφές που επιβαρύνουν τον οργανισμό σας με θερμίδες, καθώς και μαλακές τροφές. Όσο περισσότερες φυτικές ίνες έχει το γεύμα σας, τόσο περισσότερο μάσημα χρειάζεται. Μην ξεχνάτε το νερό Η κατανάλωσή του, ταυτόχρονα με το γεύμα, μας υποχρεώνει να επιβραδύνουμε τους ρυθμούς μας, ενώ ταυτόχρονα γεμίζει το στομάχι μας, στέλνοντας το μήνυμα στον εγκέφαλό μας ότι δεν χρειαζόμαστε άλλο φαγητό.

Via

.via.

Share on Google Plus